Поїхали!
Невада -- це штат-пустеля і мало хто хоче тут жити та працювати.
Правда йому повезло з корисними копалинами, зокрема, золотом, якого тут добувають більше ста тон на рік. Скромніші мінерали тут також добувають.
На одному золоті не виїдеш, тому в Неваді є легальними гральний бізнес та проституція. Також прибутки фізинних та юридичних осіб не оподатковуються -- такий собі офшор.
Прямі і порожні до горизонту дороги -- типове явище. В Неваді температура переходить через нуль не менше сотні разів на рік, але покриття доріг відмінне.
Також тут значна частина населення живе в трейлерах, бо інвестувати в нерухомість в пустелі є дурною затією.
Площа штату в два рази менша, ніж площа України, але населленя тут всього 2.8 мільйонів. Значна частина народу живе у великих містах, а решта розкидані по маленьких містечках так по 100-500 людей.Ті місця виглядають дуже унило.
В кожній такій дирі є відділення пошти.
І школа.
І казино, ресторан, бар та мотель.
Асфальт, зазвичай є тільки на центральній дорозі, а все решта засипане гравієм.
Я, до речі, обідав в такому ресторані.
Їжа була несмачною.
Будинки взимку опалюють зрідженим газом, який зберігають в білих бочках.
Трапляються і парки.
Якось так.
Поїхали далі.
Грунтових/гравійних доріг в Неваді є не менше, ніж асфальтованих, але туди без джипа краще не пхатися.
Інформаційний щит зі скриньками для карт, хоча самих карт там не було.
Краса, однако.
Буває таке, що їдеш і бачиш зелень на горизонті.
Значить там є річка, яку використовують для зрошення полів та поливу дерев.
Ціллю моєї поїздки була пустеля Black Rock Desert, де встановили рекорд швидкості на суші, де запустили в космос кілька ракет, і де кожного року спаюлюють Людину.
Пора з'їжджати з асфальту.
Один раз на рік ця пустеля оживає.
Сюди приїжджає більше 50 тисяч народу, щоб взяти участь у фестивалі Burning Man. Довго пояснювати що це таке, тому краще дивіться відео.
А покищо там тихо і спокійно.
Я не міг втриматися, щоб не подріфтувати на своїй субару і, якщо б не забув гоупро вдома, то навіть було б фіговеньке відео. Фіговеньке тому, що в цій машині є багато електроніки, яка не відключається і тим заважає ефектно дріфтувати. Відключається тільки контроль тяги двигуна, а система курсової стабільності (ESP) працює далі і дуже легко виводить машину із заносу.
Позувати субару виходить краще, ніж дріфтувати.
Ну а це взагалі як з рекламного плакату.
На запилюченому кузові можна написати якісь розумні речі.
Я ще її не мив, до речі :)
Розігнати її до максимуму засцяв, бо то і машина прокатна, і я серед пустелі, де нема ні живої душі ні мобільного зв'язку. Але й без того отримав немало задоволення, бо тішив сам факт відсутності будь-яких обмежень.
Їдемо далі.
Пряме і порожнє "обмеження." Хоча, якщо уважно дивитися, то можна побачити машину на горизонті.
Вдалині якесь озеро.
Воно немальньке.
З такого ракурсу виглядає як море.
Пляжі порожні, вода тепла як борщ, є туалети та смітники, добирання сюди займає менше часу, ніж до тихоокеанського узбережжя.
Можна відпочити, з'їсти апельсинку і їхати додому.
Подорож тривала 12 годин, за які я проїхав 850 кілометрів.
а я так і чекав фотку з fleetwood bounder 85го року)
ВідповістиВидалитиЯ щось пропустив? :)
ВидалитиКласно покатався)))
ВідповістиВидалитиА в озері плавав?
Цього разу не було бажання плавати та й крем від загару я забув вдома.
ВидалитиВован привіт, дякую, що ведеш блог.
ВідповістиВидалитиЗавжди із задоволенням читаю. 7 серпня пензлюю в Гамерику на 3 місяці.
"X.." розвеселив :)