середу, 10 квітня 2013 р.

Миття машини по-американськи.

Машину тут можна не мити, якщо не виїзджаєш за межі асфальту, бо пилу й болота на дорогах нема взагалі. Я ж не місцевий і умудрився запаркуватися на цілий день під кедром, який цвіте отак:


Кедри запилюються вітром, тому випускають тони жовтого пилку, який вкриває все навколо. Хоч на фото цього добре не видно, але машина була майже повністю жовта:

В себе в квартирі я знайшов купони на знижку в автомийці неподалік, що було приємно. А ще плюсів додавав її високий рейтинг на Єлпі. Приїхав туди, вибрав пакет Silver Wash - миття ззовні, пилососом всередині, сушка, воскування, миття вікон зсередини.

Якщо бути точнішим, то це миття по-мексиканськи, а не по-американськи, бо всі трудяги там мексиканці, які сраку рвуть за копійки, щоб їх назад не відправили на батьківщину.

От виїжджає мій круз з тунелю, але чомусь ніфіга не сухий. Сушка хіба здула великі краплі, але загалом машина залишилася мокрою.

Потім її відганяють на відкритий майданчик, де мексиканці витирають насухо гарчірками. Ага, я також був в шоці. Далі йде воскування, протирання салону і т.д.

І все було б добре, якщо б ті гандони не зламали кріплення для айфона, який я використовував як навігатор, і ніфіга при цьому не сказали. Звичайно, я не міг це не побачити і підняв кіпіш, на який відразу прибіг менеджер. Оскільки айфон помер від старості, то кріплення вже було непотрібним та й коштувало воно кілька доларів на китайському ібею. Так от менеджер запитав, скільки воно коштує, і я сказав що 10 доларів. Хоч він без питань приніс гроші і вибачився, я туди більше не піду.



2 коментарі: